Reklamation
Reklamation
Som kunde er du forpligtiget til at indgive eventuelle fejl eller mangler samme dag, som varen modtages. Reklamationer skal indgives til akitadesign samme dag som varen modtages.
Du sender en mail til info@akitadesign.dk med fotos af eventuelle beskadigede varer eller fejl eller mangler samme dag som varen er modtaget. med det samme, hvis der er fejl eller mangler på din vare, når du modtager den.
Bemærk! hvis reklamationen ikke er modtaget samme dag hos akita design , som pakken er leveret hos dig eller modtaget af dig, dækker en eventuel forsikring ikke.
Bemærk – Akita design refunderer ikke udgifter til porto.
Vi sender pakker med GLS og Post Nord, afhængig af dit valg af fragtfirma når du foretager købet.
Pakken er forsikret mens den er i transit og vi beder dig kontrollere for synlige skader når du modtager din pakke.
HUSK vedrørende Reklamation:
– Tag ikke indholdet i brug.
– Gem alt emballage (både indre og ydre), indtil sagen er afsluttet.
– Pakken må ikke flyttes fra leveringsadressen.
Tag følgende billeder og send dem til info@akitadesign.dk
– Pakkens udvendige flader – er der udvendige synlige skader. Er der påsat GLS eller Postnord Tape?
– Den samlede indvendige beskyttelse
– Det skadede indhold/varer
– GLS-labelen eller Postnord label skal være synlig på et af billederne.
Vi behandler mange ordrer og kan også lave fejl. I tilfælde af fejl tillader vi os at vurdere, om der skal fremsendes korrekt vare, eller om der skal ske refusion. Vurderingen sker naturligvis ud fra dit ønske og varens pris.
Bestillings varer tages ikke retur., og refunderes IKKE :
Hvis dine varer er ødelagt, skal du kontakte os straks samme dag ved efter du har modtaget pakken
Du skal kunne fremvise fotografisk dokumentation af skaderne på kassen/forsendelses pose m.m.
– Overholder du ikke ovenstående, du mister din ret til kompensation.