Beskadigede varer

Vi sender pakker med GLS og Dao, afhængig af dit valg af fragtfirma når du foretager købet.
Pakken er forsikret mens den er i transit og vi beder dig kontrollere for synlige skader når du modtager din pakke. Skader på emballagen skal dokumenteres fotografisk før du åbner den.

Hvis dine varer er ødelagt, skal du kontakte os straks og senest 2 dage efter du har modtaget dem.

Du skal kunne fremvise fotografisk dokumentation af skaderne på kassen og varen samt fragtfirmaet skal have adgang til at hente pakken i dens originale emballage og indpakning på leveringsadressen.

Overholder du ikke ovenstående, du mister din ret til kompensation.

Ved at bruge hjemmesiden accepterer du brugen af cookies mere information

Cookie indstillingerne på denne hjemmeside er aktiveret for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du fortsætter med at bruge hjemmesiden uden at ændre dine cookie indstillinger eller du klikker Accepter herunder, betragtes dette som din accept

Luk